REKLAMACE
Reklamace zboží z e-shopu
Jestliže není se zbožím něco v pořádku a chcete ho reklamovat, postaráme se samozřejmě o rychlé vyřízení. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace činí 30 dní. Abychom mohli vaše požadavky vyřídit spolehlivě a bez zbytečného odkladu, postupujte prosím podle kroků uvedených níže.
Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.
V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.
Jak reklamovat zboží z e-shopu?
Pro urychlení reklamačního řízení prosím uveďte:
- číslo kupní smlouvy
- číslo reklamovaného produktu a počet kusů
- fotografie poškození
- montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem
- číslo balíku, ve kterém se nachází poškozený reklamovaný díl
Další informace k vrácení a reklamaci zboží
- Musí být zboží při vrácení v originálním obalu? Při vracení zboží z e-shopu ve lhůtě 14 dní musí být výrobky v originálním obalu, při reklamaci zboží v originálním obalu být nemusí.
- Kdy a jak mi přijdou peníze za vrácené zboží? Peníze dostanete do 14 dnů ode dne, kdy obdržíme vrácené zboží, peníze pošleme stejným způsobem, jakým jste zboží zaplatili. U platby kreditní kartou dostanete dobropis dle vyúčtovacího období v příštím nebo přespříštím vyúčtování platební karty.
- Jak je to s náklady na vrácení zboží? Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník.
Kontakty na reklamační oddělení
Centrální reklamační e-mail pro účely reklamací info@lacasa24.cz
.